Recenze (187)
Anomalisa (2015)
Krasne, jednoducho krasne... btw. "Animovaný / Komedie / Fantasy" ale podla mna je to v prvom rade romanticky film - fantasy to teda urcite nie je - toto je film o krutej realite!
Ant-Man (2015)
Prvá polovica filmu - nuda. Nič sa nedeje, ale režisér sa tvári akoby to bol najúžasnejší a najlepší film všetkých čias. Potom príde jedna scéna, ktorá je viac úsmevná (úprimne), ako akčná... a potom opäť nuda a obrovské závery z celej bitky.... Uvaňujem, či som náhodou omylom namiesto Ant-Mana nepozeral nejaký Bčkový film s dvojníkom Michaela Douglasa.
Duna (1984)
Priserny herci (az na vynimky) a strasny story-telling - cakal som viac...
The Alchemist's Letter (2015)
video tu: https://vimeo.com/125527643
Sweatshop (2014) (seriál)
Troch "fasion bloggerov" poslu do Kambodze, aby si vyskusali pracovat v miestnej odevnej tovarni. Cely serial je mozne sledovat tu: http://www.aftenposten.no/webtv/SWEATSHOP-ep-1---How-many-will-die-here-every-year-7800843.html
Kód Enigmy (2014)
Konecne nejaky historicky (pomerne) presny film o Turingovi.
And Then There Were None (1945)
Toto nie je román Agathy Christie !!! Je to len úbohá napodobenina, ktorá skončí happy endom (narozdiel od románu)....Ale okrem toho to je aj tak priemerný film.
Pan Sloane (2014) (seriál)
Komédia? Toto? Veľmi ťažká tragikomédia, akurát...
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Indiana Jones ako Bckovy film....
Kravaťáci (2011) (seriál)
Prvé tuším 2 série boli naozaj dobré, ale potom už si proste tvorcovia seriálu nevedeli vymysliet nič originálne alebo zaujímavé.