Recenze (149)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Ačkoliv ta logika místy opravdu pokulhávala, svůj jednoduchý účel tenhle film splnil, takže za mě spokojenost :-)
Knězovy děti (2013)
Nejlepší film 48. MFFKV
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Rest in pieces :-)
Opravdová kuráž (2010)
Na to, že to byli Coeni, tak celkem dobrý :-)
Vzpomínky na lásku (2004)
Hodně slušné 4*
Krysař (2003)
Tak snad za tu muziku...
Ve jménu otce (1993)
Tenhle film si zaslouží plný počet.
Frigo staví dům (1920)
Ať žije IKEA :-D
Nabít a zabít (2006)
Silné 4*
Nedotknutelní (2011)
Něco tomu asi chybělo, ale mně to nevadí :-)