Recenze (149)
Vyvolávač deště (1997)
Právnické drama a Matt Damon, co víc si přát :-)
Kick-Ass (2010)
Podle mého gusta :-D
Rocky Balboa (2006)
Konec jak se sluší a patří :-)
Rocky V (1990)
Rozhodně to není tak špatný. Ač jiný, přesto pořád stejně dobrý Rocky.
Sbal prachy a vypadni (1998)
Ach ta krásná absurdita :)
2Bobule (2009)
Na začátku jsem docela znejistěl a lehce nedůvěřivě očekával další minuty... Naštěstí se pak film vrátil do zajetých, alespoň lehce nadprůměrných, kolejí :-)
Góóól! III. (2009)
Tenhle film jsem neměl vidět...
Góóól! II (2007)
Porazili Arsenal... A to se neodpouští...
Kmotr II (1974)
Třeba tomu jednou přijdu na chuť :-)
Velká ryba (2003)
Žít doopravdy a nebo opravdově? Make your choice :-)