Recenze (128)
(Ne)zadaní (2013)
Ehm, jako wth? Ani zajimavy ani vtipny.. nic to poradne nerozebiralo.. bylo to nijaky..
3 dny na zabití (2014)
svižné. vtipné. úderné. Prostě Luc Besson. A to setsakra povedený.
Zuřivá salsa (2014)
Ok, jako potenciál to mohlo využít ještě trochu lépe, ale rozhodně jsem se celou dobu bavila a nadšením chvílemi tancovala ;) cameo Simona potěšilo (několikrát jsem si to vracela, jen abych tomu opravdu uvěřila), hudba skvělá, postavy uvěřitelné, seděly na míru. Samozřejmě na velkou klasiku to má daleko, ale kdo chce strávit příjemné odpoledne u romaticko-tanečního filmu tak rozhodně doporučuju :)
Život je krásný (1997)
Kouzelné. Donutí člověka smát se i v opravdu smutných situacích.
Jack Ryan: V utajení (2014)
Pokus o super-duper film se super-duper týpkem v hlavní roli... Moc se nepovedlo, frájové...
Zkrocená hora (2005)
Ehm, jakožto legendární film jsem si to pustila. Tečka. Co víc dodat? Prostě dráma mezi dvěma chlápkama, no...
Filosofové (2013)
Zajímavé. Doufala jsem ve větší pointu a taky nějaké překvápko, ale tak jako nač si stěžovat, koukatelné to bylo i tak ;)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
AWESOME! Skvělý hlášky, příběh k zulíbání a prostě dokonalost. Čekala jsem špatné triky a tak, ale celý film byl do detailů eye-candy (včetně ekvalizérů do hudby) no prostě pecka! Pokud se vá líbila jednička, tenhle film budete zbožňovat. A možná trošku nenávidět, kvůli konci... ale pšt, spoiler alert...
Tři mušketýři (2011)
OK, chvíli to člověka baví (minimálně ty scény co vypadají jako z Resident Evil mající flashback do 17.stol) a tak jako proč ne, pro mladšího sourozence na zkrácení dne. Podruhé vidět nemusím.
Náš vůdce (2008)
Sociologický experiment went-bad... Hm, kdepak jsme to slyšeli? Dobře zpracované, drsný děj (když člověk trochu zadumá nad tím, že to jsou skuteční lidé)