Recenze (128)
Hledá se Dory (2016)
nečekaně vtipné a povedené :)
Doktor Strange (2016)
Stylové, vtipné, na nic si nehrálo.
Pixely (2015)
Ano, spousta klišé, ale celkem to funguje :) super nenáročná pohodovka pro lidi co rádi sentimentálně zavzpomínají na doby dřívější :)
Věčně mladá (2015)
fajn romantika pro pohodové odpoledne :)
Černobylské deníky (2012)
trochu pokakaná až za ušima(klasický lekačky plus oblíbený téma), ale jinak celkem brak (provedení, rozpracování nápadu)... na REC (to originální) to nemá...
San Andreas (2015)
:D OMG, Asylum se zas jendou naprosto strefilo :D "It´s a baby hippo!" :D :D :D :D OMG, mega se směju, je to ideální blbost, prostě Asyláci. Ano a taky jsem v první chvíli naletěla názvu :D
Cena svobody (2014)
Začátek filmu je neuvěřitelně strhující a dohání člověka k slzám. Bohužel americká nátura zvítězí a ke konci se film překlopí z roviny vážného tragického filmu k příběhu se šťastným koncem (svým způsobem). Rozhodně je to silný příběh a všichni zúčastnění jsou tam, kde být mají, jen mi přijde, že jako celek je to vlastně celé vymalováno pastelovými barvami a s oblými hranami, ačkoliv by se víc hodily barvy tmavé a přechody drsnější. Rodiné hodnoty a obrázek střetnutí americké kultury s někým "méně kulturním", kdo si ještě umí cenit darů, kterých se nám dostalo. Jako například nadbytek jídla.. Plus pár naprosto odzbrojujích momentů, kdy byste ty tři bratry nejradši snědli láskou... jen škoda, že jejich postavy nedostaly víc prostoru na vývoj, ta trocha byla jen špičkou ledovce...
Zůstaň se mnou (2014)
podobnej doják jako Hvězdy nám nepřály... lehce bagatelizovaný, ale myslí, že třeba mojí mamku by to dojalo k slzám, jakej je to vlastně slaďák...
Cellular (2004)
Jako, mohli z toho vytáhnout mnohem víc... Na co se hezky koukalo, byl Kapitán Amerika ;)
Doupě (2014)
nepříliš povedený remake Okrsku 13 s prvky z Rychle a zběsile.. Jako fakt.. A tu nejlepší scénu tam vynechali (jak v Okrsku 13 ségra Leita donutí sníst toho cápka svý kalhotky) prostě zklamání.. ani ten parkur nebyl zas tak peckoidní (hudba nic moc)..