Recenze (127)
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Hruza, jak jednaji....je to cim dal horsi, hrozne me to boli, se na to divat
Trhlina (2019)
Opravdu to nebylo zle, jak pisi ostatni. Take pridam jednu hvezdu za podstreleni filmu. Napad dobry, hororove slabsi, napinave dostatecne.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Líbivé, zajímavý nápad, ale bohužel klišé do hlavy bijící, že jsem musel přetáčet, ale dokoukáno. Jak už psali někteří, moc zajímavý nápad a nevyužitý potenciál.
Mortal Kombat (2021)
Za nostalgii a za fatality, hvezda mozna i dve navic..... De-facto, kdyz si pustite na youtube, videa ze hry, pobavite se vic
To Kapitola 2 (2019)
Mě ten klaun vždy děsil a když mám husinu tak dobrý.
Avengers: Endgame (2019)
Delší než dlouhé. Velkolepé zakončení v tomto obsazení a s takovým množstvím herců a a a a .... Nelze jinak.
Climax (2018)
Atmosféra filmu děsivá, je to taková malovelká reklama proč si vyzkoušet pro někoho možná spíše nevyzkoušet látky, které nejsou úplně legální. Ještě teď mi je špatně z té sladké sangrie.
Venom (2018)
bez Spider-mana to není ono:-) Tom Hardy super
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Na mě už to bylo moc, ale po práci dobrá vymejvačka mozku.
Cell (2016)
Prostě tomu něco chybí, atmosféra zajímavá, přeskakující scény ve filmu, nejspíše záměrné, ucelenost nulová, můj oblíbený Cusack? nevýrazný, zajímaví herci? ano, ale podaný výkon? jako kdyby je někdo škrtil a nenechal je vyjádřit. Bubákl? asi jenom dobře oblečený. Stephen King? klasika. Nudil jsem se? nenudil, ale málem jsem usnul. Závěr čekaný, nic de-facto nepřekvapí a to je hlavní mínus, který mě u tohoto filmu zklamal. Pokud lze srovnávat s pokojem? asi nelze, ale stejně porovnám, stejní herci, stejný autor předlohy. Pokoj byl pro mě překvapující a všechno jsem nečekal a nutilo mě to přemýšlet, ale tady? Konec blábolů.