Recenze (468)
V Bruggách (2008)
Skvěle vystavěná amtosféra. Po takovémhle promu se chci do Brugg rozhodně podívat ;-)
Justice : Stress (2008) (hudební videoklip)
Justice zrovna nemusím, zde se však podařilo dokonale skloubit hudbu s dějem. Intenzivní zážitek.
Tři králové (1999)
Aneb o tom, kterak se partička amerických vojáků považuje za vládce světa a jde jim jen o hmotný zisk. Na jejich cestě za pokladem ovšem nastanou komplikace a tak musí ukázat i svoji lidskou tvář. Pomohou tedy skupině uprchlíků, bojují s nimi a za ně. Úspěšné zakončení mise je však ,,násilně" přerušeno...I když - máme přece to zlato...
Maska (1994)
Zřejmě mé první setkání s Jimem Carreyem bylo v Masce. Svého času jsem na ní docela dost ujížděl. I s odstupem několika let je to povedený film.
Město bohů (2002)
,,Velkolepá freska" života ve slumech - To je slovní spojení, které se mi po shlédnutí vkrádá na mysl...
Piti Piti Pa (1970)
Piti piti pá...Kdyby snad z žádného jiného důvodu, tak díky Tata Boojs nezapomenutelné!
Most do země Terabithia (2007)
Přátelství nadevše. A navždy. Ve spojení s dětskou představivostí vytvořilo krásný příběh.
Amélie z Montmartru (2001)
Co vychválit dřív? Postavy? Kameru? Hudbu? Krásný, pozitivní film, díky kterému se hned cítíte lépe...
Yes Man (2008)
Více takovýchto filmů! Tedy takových, ve kterých hraje Zooey, jsou zábavné a...to vlastně stačí :-)
Mazaný Filip (2003)
Neříkám, že bych se nebavil, ale doba mezi těmito okamžiky byla strašně dlouuuuhá a nuuuudná. Bohužel. Některé odkazy na (nejen) hollywoodské filmy jsou totiž úžasné, sám za sebe jsem rád, že díky shlédnutí Ed Wooda jsem poznal...Ed Wooda :-)