Recenze (31)
Pavouci z vesmíru (2010)
Musím se ohradit vůči skarohlídům, na to že to bylo Bečko mě teda zvláště pak ta druhá polovina od pokusu s atomovkou příjemně překvapila. Není to sice Cloverfield ale dívat se na to dalo víc než dobře. A jak se říká "za ty prachy".
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
No, jednoznačně mě naštval WB tím že se rozhodl z poslední části vykřesat co se dalo a rozdělil ji na dvě. 2 a půl hodiny nudy a breku, na to člověk jde do kina asi jen na Twilight. Naštěstí jsem na toto do kina nešel a udělal jsem dobře, celý film by se mohl zdrhnout do 15 minutové sekvence začátku, nalezení meče a zničení Horcruxu. Ta se měla přidat k poslední části a byl by to film co bude mít co nabídnout. Více jak 2 hvězdy (alespoň za efekty a hudbu) tomu opravdu může dát jen člověk který miluje sérii, jako samostatný film je to vyloženě výsměch s podtitulem "pojďme stanovat", kde se nestalo na tu stopáž prakticky vůbec nic.
2012 (2009)
Pokud se člověk přenese přes ty klišoidní a fyzikálně absolutně nemožné pády budou a padající symboly typu USS Kennedy se v tsunami převrhne na Bílý dům a podobně, je to dobrý letní blockbuster, do kina nebo na večer. Jako seriózní film už to ale určitě nebude brát nikdo kdo viděl alespoň Den Poté jelikož je to jen na vyšší level postavená zkáza stejného režiséra, která si tentokrát místo globálního oteplování bere za ústřední téma 21.12.2012. PS: A ještě jestli se to opravdu stane, tak nikdo dveře pro ty chudáky na konci neotevře ;)
Beowulf (2007)
Hm, napadlo mě za kolik let udělá někdo remake, kde použije hlasy, nasnímaný materiál a budoucí grafické technologie... Pak snad bude film bezchybný, teďka tomu prostě chybí srdce. Je potřeba ještě hodně zapracovat na napodobování lidské mimiky aby mi chodící shrek dokázal vytvořit pocity hodné živého herce.
Ostrov (2005)
Asi nejlepší film Mechaela Baye (protože z Transformers zrovna neteču). Perfektní futuro zážitek, skvělé herecké výkony, opravdu příjemná podívaná, kde ani tak nezáleží na tom, že příběh už tady někdy byl, jde o to že je dobře zpracovaný a 130 minut člověku krásně uteče a nenudí se ;).
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
No jak všichni píšou, druhé shlédnutí krásně vykreslí příběh, který jste při prvním možná dobře nechápali kvůli skocích v čase... opravdu pěkné ;) doporučuji nejen kvůli krásné Kate Winslet ale hlavně kvůli tomu jak se její příběh s Jimem Carreym, který mě výkonem opravdu mile překvapil, krásně vrátí a spojí při každém shlédnutí.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Neuvěřitelné, jak si ToyStory krásně drží kvalitu, opravdu klobouk dolů a Bonnie je snad nejroztomilejší vyrenderované dítě co jsem kdy viděl :D.
Psycho (1960)
Nejprve jsem viděl remake z roku 1998 a musím se přiznat že to byla chyba. Původní Hitchcockova verze je nenapodobitelně dokonalá a výkon Anthonyho Perkinse strká Vinceta Vaughn do kapsy třikrát. Doporučuju se na tento skvost podívat pěkně večer potmě...
Agora (2009)
Z mého pohledu po filozofické a teologické stránce nejlepší film posledních let. Vše ostatní už řekli jiní v komentářích viz např., dzej dzej a Galadriel. Opakovat se tudíž nechci ale svůj souhlas vyjádřím rád a sebejistě což bych v roce 400 naneštěstí asi zaplatil životem.
Výměna (2008)
Co se týče dramatu nabízí mi režijní Clint Eastwood více než jako westernový hrdina. Tento jeho kousek je pro mě zatím nejlepší. Je sice pravda že závěrečná třetina (nebo čtvrtina) filmu je tak trochu navíc, ale vzhledem k těm strhujícím a nervy drásajícím situacím, kde Angelina marně bojuje s nespravedlností, proti které zdánlivě nemá šanci, nemůžu hodnocení snížit více než o 1* (a i tak mám pocit že filmu trošku křivdím). Bravo Clinte!