Poslední recenze (12)
Její tělo (2023)
Budu opakovat to co tu píše většina: Fakt dobrý příběh, ale tvůrci to totálně zazdili - nejzajímavější scény vůbec nenatočili, nebo přeskočili.
Jmenuji se Khan (2010)
Je to taková moderní pohádka s poutavým ač jednoduchým příběhem. Mě to velmi bavilo a proto 5*.
Hvězdy nám nepřály (2014)
Takové romantické klišé. Příběh několikrát ohraný, nicméně nelze říct že by to bylo špatné, ale mě to nijak zvlášť neoslnilo. Ubrečené slečny si přijdou bezesporu na své, protože závěrečné scény mi přijdou až přehnaně dojemné. Za mě lepší **