Recenze (283)
Zelená karta (1990)
Zábavné, kultivované a neskonale legantní - více takových filmů!
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Další výborní Coenové, tentokrát s přístupnějším humorem a silnou devizou ve formě George Clooneyho, protože je to on, kdo umí.
Smrt panen (1999)
Tajemný a kvalitní film, mnoha divákům utajen. Skvělý Josh Hartnett.
Mars útočí! (1996)
Parodující to "nejlepší" z laciných sci-fi. Ohromně zábavné a hvězdně obsazené.
Smrtelné zlo 2 (1987)
Všichni to vědí, ale tohle je opravdu špičkové.
Křižník Potěmkin (1925)
Schodišťová scéna je ta nejlepší v historii kinematografie.
Vyšší zájem (1996)
U nás vyšlo jen na videu, přesto stojí za vidění. Film nemá zrovna smrtící tempo, ale pokud se necháte absorvovat, stojí to zato.
Crossroads (2002)
Film, u kterého nechápu dvě věci. Proč vznikl, a proč jsem byl jediný, kdo po 15 minutách odečel.
Hvězdná pěchota (1997)
Fantastický prožitek. Svělé.
Samotář v Seattlu (1993)
Mám tenhle film moc rád. Je tak romantický:)