Recenze (41)
Šéfkuchařův stůl (2015) (seriál)
Tohle je jednoznačně nejlepší seriál o jídle, který jde v současnosti najít. Kam se hrabe Gordon atd. Takhle natočené jídlo jsem už dlouho neviděl. Doporučuji se na ten seriál koukat, jen když jíte jinak jsou to muka.
Earth: Den na zázračné planetě (2017)
Je to možné, že jsem viděl akční film? I kdyby ne, tak je tento film určitě v mé top10 pro rok 2017.
Válka o planetu opic (2017)
WTF I just saw? Opičí Mojžíš? To snad ne. Tohle se těžce nepovedlo.
Pěkně blbě (2017)
pěti hvězd se nebojím, když vidím kvalitu. A tenhle kousek je fakt boží!
Sexuální praktiky pozemšťanů (1999)
Good old bullshit comedy
Saulův syn (2015)
4* za kameru, protože ta děla z tohohle filmu, docela solidní zážitek, když se zaposloucháte do pozadí
V Bruggách (2008)
Focking Brugges! Jako by mi Colin mluvil z duše, není divu, že se mu tam nelíbilo, když je tam všecko tak pohádkově krásné. Já tam byl osobně 4x za poslední 3 měsíce a město mě štvalo stejně jako jeho. Viděl jsem dokonce i více tlustých amiků než on. Po filmové stránce řadím tenhle film mezi moje nejoblíbenější.
Most špiónů (2015)
Nejzajímavější moment celého filmu, byla poslední černá obrazovka, kde je psáno, že J. Donovan jel s Kennedym na Kuby, aby přivezli zpátky 1100 lídí zatčených v zátoce sviní. Tenhle týpek se vrátil s 9 300 lidmi zpátky. Sorry za spoiler, ale ušetřil jsem ti 2 hodiny nudy.
Dáma ve zlatém (2015)
Mohl to být velice zajímavý film o silném životním příběhu, ale vznikl z toho plytký paskvil, který nemá šanci nějak utkvět v paměti.
96 hodin: Zúčtování (2014)
WTF I just saw? Taken mel zůstat tam kde ho sebrali po prvním dílu a nemordovat jeho zdechlinu dál, aby z ní vyždímali nějaký peníz navíc. Docela bych očekával, že bude aj Taken 4, ale tentokráte mu unesou vnuka a Liam bude bojovat z kolečkového křesla, protože už bude stařík, ale čiperný stařík!