Recenze (172)
50/50 (2011)
Nedokázala jsem si "užívat" ten film tak, jak bych asi podle jeho hodnocení měla, protože jsme si tím doma prošli, takže mi to akorát evokovalo staré časy a já vlastně celou dobu jenom čekala, kterých těch 50% to vyhraje..
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Myslela jsem, že zvládnu hodně věcí, ale tohle ne. Dala jsem 5 minut a pak jsem to musela přepnout. Můj soukromý odhad je, že součet hodnot IQ všech soutěžících je menší než hodnota IQ průměrného tapíra.
Takový žertík (2006) (divadelní záznam)
Je pravda, že je to vtipná a příjemná hra, především díky panu Hrušínskému! :-)
O chytrém Honzovi (1985) (TV film)
Jako malou me pohadka asi neuchvatila,ale jako velka jsem nadsena z Krale Klaksona ze Saabu a Volva. :-)
Insidious (2010)
První polovina super!!! Mělo to našlápnuto na výbornej horor, kde tvůrci pochopili, že ukázat méně, znamená bát se více. Jenže... u druhé poloviny si říkáte: "Hmm, takže to zase nepochopili." Druhá půlka filmu to totálně zabila. Jinak myšlenka byla více než dobrá. Celkově patří Insidious k lepšímu průměru.
Wipeout - Souboj národů (2011) (pořad)
Originální Wipeout miluju, ale co bylo jako tohle??? Líp než Zeck bych to asi nevyjádřila: "polovinu stopáže věnuje Kramárovi, který se slimáčím tempem sere dráhou půlhodiny, vy přitom nepříjdete ani o vteřinu jeho trapnost". A hlavně, kam se hrabe Bouček s tou slovenou na moderátorské duo Johnů! A tak trochu se bojím, že bude hůř...
Báječný Fantozzi (1986)
Pro Fantozziho mám slabost a tady je to dokonce spojeno s "dějepisem v kostce", takže za mě 4*
Tajemství loňského léta (1997)
Od té doby, co jsem viděla Scary movie se u tohohle filmu nemůžu ani smát a bát..
Jackass 3 (2010)
Já tomu nerozumím, já dělám do včel...
Dexter (2006) (seriál)
Po prvních dvou dílech jsem si říkala, že se přeci nebudu dívat na seriál o někom, kdo vraždí lidi.. Pak jsem se podívala na další díl a pak na další.. no a přece když už to mám rozkoukané, tak to dokoukám.. a už jsem taky propadla kouzlu Dextera Morgana.... :)