Recenze (171)
Seveřan (2022)
Ti asi pri tvorbe scenare a filmu hodne hulili... takovou blbost sem dlouho nevidel
Denní směna (2022)
Prvni pulka dobra, pak podprumer. Snoop Dog... jako fakt? Ten byl katastrofalni.
LEGO Star Wars: Letní prázdniny (2022)
Tohle bylo utrpeni i pro myho syna.
Batman (2022)
To je neco hroznyho... stopaz, scenar, hl hrdina... totalni fail a nejhorsi batman ever
Poslední šance (2021)
Nevěřil bych, kolik radikálů se vleze na korbu jednoho náklaďáku,
Bitevní loď (2012)
Vizual pekny, emzaci pekny, herci pekny... clovek u sledovani musi hlavne vypnout mozek
Špaček (2021)
Komedie ani fantasy vubec. Necekal jsem od dvou hlavnich protagonistu takovou depku.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Dostal sem od Emmericha presne to, co jsem cekal... vizual peknej, ale tylen dej, vlastenecky kecy, gay vedci atd... smutny :(
Rok, který změnil Zemi (2021)
Zabery pekny, hlavne ty prazdny mesta/ulice. Himalaje pecka, ale zbytek obyc a ty kecy, co k tomu maj, to je utrpeni
Kovbojové (2020)
Hodne depresivni