Recenze (171)
Banda - Série 2 (2020) (série)
prvni serie pecka, navnadila... v druhe je to spie so lasce, vztazich... presne jak to popsal kocik1 z cele serie 6 a 7 dil dobry
Newyorská romance (2013)
Na me to bohuzel vubec nefungovalo... Ruffalo super! Nejvetsi katastrofa Keira...
Lovec draků (2007)
Emoci spousty, hnusu taky a romantika se do popisu vloudila omylem.... po filmu total depka
Tenet (2020)
Za me tak neuveritelna pic....., ze jedinej plus byl vizual... byl sem tak znechucenej, ze sem uz pri prehravani filmu odmitl premyslet o vsech tech paradoxech a nesmyslech a vubec o tom, co tim chtel basnik rict... jednoznacne nejhorsi film o cemkoliv s "casem".... zlaty Zraloci tornado...radsi dam vsechny dily na jeden zatah, nez tohle jeste nekdy videt
Pašerák (2018)
Ze zacatku dobry, pak zacne vadit pomalej spad a na konec prekvapeni v tom, ze to nema zadnou pointu... nejslabsi strankou je scenar.
Pan Jangle a vánoční dobrodružství (2020)
Tady bylo od začátku fakt všechno špatně... tak znechucenej sem nebyl z žádnýho flmu roky.
Volání divočiny (2014)
1* za toho medveda, ale jinak je to tak ukrutna ...... ze si toho vsimly i deti. Hlavni hrdina, kterej mrzne na ledove kre s malym medvidkem a ani si vul nenasadi kapucu... a takovych veci tam je... no comment.
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Dej nuda, akce nuda, gender a lgbt v takovy hustote, ze sem to nedal a musel pretacet. Scena, kdy si dva nesmrtelni kluci vyznavaji lasku... tvl! Fakt zly, ani Charlize to nezachranila.
Zoom: Akademie pro superhrdiny (2006)
oddechovka s detma... bavilo i me.
Willoughbyovi (2020)
Po dlouhe dobe me neco zase fakt bavilo, sjeli sme to jednim dechem cela rodinka