Recenze (171)
Milosrdné lži (2010)
Tak tohle me fakt dostalo... nemam co vytknout. Drama mezi prateli, komedie ani omylem.
Motokáry (2020)
Karate Kid po australsku, ktery bylo neskutecne predvidatelny, a ktery sem si s detma uzil.
Pád anděla (2019)
Jezis marja. Tak idiotsky naivni akcni podivana tady uz dlouho nebyla. Elitni agent se de pred pronasledovatelama schovat ke svymu otci. Prvni co po uteku udela je zavola zene dom na pevnou....Lituju ty my promarneny 2 hod. Na prstech jedne ruky bych spocital momenty, ktery me bavily.
Rusko z výšky (2018) (seriál)
naprosto neuveritelny!
Skleněný (2019)
Velky zklamani. Neporovnatelny s jednickou. Akce zadna, jen odusevnely reci, pointa na konci slaba, fakt nudnej zazitek
Parazit (2019)
Prvni pulka komedie 100%, druha thriller, psycho-peklo 20%. Celkove mne to vubec dohromady nesedlo, po te prvni pulce obrovsky zklamani
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Zklamani. Nebyt par scen a hlavne brada pitta, ani bych to nedokoukal. Dej se dal vmestnat do hodiny a pul. Natocit to jinej reziser, ma to max 60%
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
I pres zajimavej vizual a Prahu to bylo tak neuveritelne blby a naivni, ze nemuzu jinak. Dokoukal sem to jen proto, ze sem to nechtel kazit detem.
Joker (2019)
1,5 hodiny psycho depresivniho dramatu jak z artovyho filmu u kteryho sem se nekolikrat zvedal k odchodu a na konci 0,5 hod zabavy. Kdo je artovej fanousek, potrpi si na depresivnich dramatech, tak hura na film.
Hellboy: Královna krve (2019)
Mozna kdybych nevidel ty Hellboye predtim, dal bych treba i 2 hvezdy. Na tomhle filmu bylo hrozny snad vsechno. Hellboy se nepovedl, vypadal jak dement, to prase radsi nekomentuju...radoby pokusy o humor na me nepusobily. No a taky cloveka napadne, ze pan reziser ma asi nejakej problem a neskodilo by se jit s tim sverit psychiatrovi.