Recenze (171)
Krotitelé duchů (2016)
3x sem zkusil na to koukat, 3x sem to musel vypnout. To proste nejde. Puvodni predloha je o 10 baraku nekde uplne jinde. Je neuveritelny, ze nejakyho de..la napadlo udelat to takhle blbe a jeste chlapy naheadit babama.
22. míle (2018)
nejsmutnejsi na tom je ta naivita a predvidatenost.
Muž jménem Ove (2015)
film, kterej ve mne po delsi dobe zanechal fakt prijemnej pocit
The Fourth Phase (2016)
2* protoze cca 20% filmu bylo super, ty zabery krajiny, mimo snowboarding. Ty kecy, ktery vedl byly neuveritelny, kolik musel mit nehuleno netusim. Po 30 min uz sem to pretacel, to fakt neslo… z pocatecniho wow zacal ten snowboarding fakt nudit/vadit…
Mary Poppins se vrací (2018)
Tak to se nepovedlo. S detma sme se na to tesili. Skoncilo to tak, ze sme vsichni 3 u toho koukali do mobilu. Ty 2 hvezdy jen za to, ze to melo pekny barvy a vizual
Mr. Robot (2015) (seriál)
Jednu hvezdicku jen za prvni dil, kterej byl super. Po 4. dilu sme to museli vypnout. Na to nejde nesjetej koukat. Pulka kazdyho dilu je nejaka sjeta schiza, premysleni nad sebou samym atd… hrozny.
Mlha (1980)
V soucasnosti pro me naprosto nekoukatelny, katastrofa. Asi bych se nemel u hororu u tech "vypjatych" scen smat a neverit vlastnim ocim.
A Walk in the Woods (2015)
Prijemne stravenej cas. Zadny moudra, zadny zbytecny kecy, super hlasky, na nic si to nehraje, vsechno uveritelny...
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
po jednicce bylo tohle velky zklamani... sama temnota, hafo mrtvych (pro mladsi deti to narozdil od jednicky fakt neni) a coming out Brumbala... ach jo LGBT do kazdyho filmu!
Solo: Star Wars Story (2018)
prijemna akcnarna... narozdil od poslednich hvezdnych valek