Recenze (117)
Dounia a princezna z Aleppa (2022)
Policka masirka o tom jak zlí Evropané chrání své hranice před ekonomickými imigranty. Doufam ze nebyla placena z daní EU
Zaklínač (2019) (seriál)
Z Marigolda je buzerant :( Zvrácený Netflix.
Zahrada (1968)
Psycho
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Nábor se zřejmě dělal v Jedličkově ústavu. Herci jsou fakt vymletí.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Ve jménu lásky a LGBT ... IJKLMN, bezpohlavních oněch a jiných stvořeních. Teplých kamenožroutů a pátých, šestých až padesátých elementů. Ale což, po teplém Brumbálovi, je letos možné všechno. Přitom se zde najdou i dobré geky.
Boba Fett: Zákon podsvětí (2021) (seriál)
Bohužel ta ženština opravářka vše kazí. Absolutně se tam nehodi. Ale to je Disney že. Musí být něco zdánlivě roztomileho. Kovboj je taky jak z Rango animaku o ještěrce. Naopak příběh o koření (vypůjčený asi z Duny zase) je zajímavé okořenění.
Castlevania (2017) (seriál)
Budu dělat ze 4. serie neexistuje. Fakt to tou slaďárnou pohnojili. Jinak předchozí jsou epické.
Poslední plavky (2008)
Nejlepší je soundtrack
Futurama: Benderovo parádní terno (2007) (video kompilace)
Prekombinivaná splácanina. A to je pro mě seriál srdcovka.
Milionový závod (2001)
Zábavný od začátku a asi i díky roku vzniku si nebere servítky z mentálů, nacistů, mrtvých, pedofilů, transvestitů i sexuálních úchylek. Bohužel konec to zazdil multikulti výstupem. Asi měla stopáž končit u schránek s výhrou...