Poslední recenze (36)
![plakát](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w80h113/files/images/film/posters/168/964/168964788_clmzbd.jpg)
Žraloci v Paříži (2024)
V Paříži je tak krásně, vymydlení bezdomovci tam místo pochlastávání na ulici čtou knihy, na slovo poslouchají policii. Po 30 minutách vypnuto. Ale věřím že woke kvóta splněna.
![plakát](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w80h113/files/images/film/posters/168/520/168520619_fsvv2j.jpg)
Bod obnovy (2023)
Tady lidi bud zůstávají nebo odsud odchází. Dialogy jsou fakt jako kdyby je generovala umělá inteligence, který si tu a tam sáhne do databáze dialogů z jiných filmů a ty použije tak aby to tam nějak sedlo (Jaké jméno pro syna jste vybrali? FLorenc. No, taky to mohlo vygenerovat Pankrác, nebo Pražského povstání). Postavy jsou jakoby nascriptované a neragují na vývoj děje. Akorát celou dobu přemýšlím, jestli má hlavní postava zákus, nebo jestli je v tom nějaká skrytá symbolika. Co je sympatické, že v budoucnu se rezignuje na digitální e-doklady a i policie nebo co to je používá stále fyzické průkazky.
![plakát](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w80h113/files/images/film/posters/166/757/166757038_85676c.jpg)
Vánoční příběh (2022)
Některé linky a postavy bych vyškrtal, ale věřím že herci musí něco jíst. Některé příbehy by mohly jít víc do hloubky a nemusely být tak nasílu provázané. A Kaiserovi a Lábusovi bych nechal větší prostor a halvně invenci nechal na nich. Spousta dílů z Tlučhořovic rodinky je vtipnější a než jejich linka. A účast Pierre Richarda, i když ho mám rád, je zbytečná.