Recenze (2 324)
Hluboko v lesích (2012)
Jezis, to byla ukricena hovadina, demence postav a jejich pisteni je fakt moc!
Král Škorpion: Cesta za mocí (2015)
Tuhle hovadinu jsem nedokázal ani dokoukat!
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
PROČ? hele, na youtube možná fungujete,ale sednou si v 10 lidech k telce a čumět jak Kohák běhá se svojí čapkou a hledá sušenky je možná vtipné pro osobní potřebu,ale do telky to nepatří. ... a ještě kvůli tomu posunout čas Re-play i applikací! WFT Prima COOL?!
Wer (2013)
moje postrehy- francouzskej "swat" neumi nic trefit, vlci dopadaj vzdy na vsechny 4 a mimoradne neprijemni protagoniste
Fargo (2014) (seriál)
BBT tady exceluje! to jako fakt, naprosto chápu rating pro telku 18+! temné, ponuré a přesto místy docela zábavné, kvalitou to rozhodně převyšuje mnoho filmů s podobnou tématikou!
Lights Out (2013)
videl jsem to dvakrat a dvakrat jsem se pocural malem!
Měsíční past (1988)
Bezducha srajda! sorry! 😄
Pavučina snů (2003)
Super! Kinga muzua tohle je dalsi povedena adaptace, afekty na ten rok vice nez slusne a vcelku zajimave vykresleni charakteru, za me plnej pocet.
Čínský zvěrokruh (2012)
Jackie natocil s dobrym podtextem, ale ta asijska trhavost pohybu a prehravani mi proste moc nesedi...
Loď duchů (2002)
Blbej horo o nicem, za strunu a prsa Francesky dve hvezdy, at nezeru....