Recenze (105)
Predátor: Kořist (2022)
Za mě dobrý film, který hravě předčí přeceňovaný originál.
Gen V (2023) (seriál)
Výrazně slabší než originál, ale i tak lehce nadprůměrná žánrovka a příjemná jednohubka. 60 %
MAFIA: The City of Gamers (2024) (amatérský film)
Mrzí mě rozhodnutí neustále bořit 4. stěnu ve formě boje mezi dvěma vývojářskými tými vyvíjejícími Mafii ve světě Mafie 1, to mi přislo nikoliv zabavné, ale jenom otravné. Vše ostatní mě nadchlo. Jde vidět, kolik práce a péče a lásky k původní Mafii v tom je a to se nedá ocenit jinak než 5 hvězdičkami. Ze všeho nejvíc oceňuji parodické chvíle na covidovou dobu, ale celé je to supr. Skvělá práce, vážení tvůrci.
Neposkvrněná (2024)
Já se teda bavil královsky, vzhledem k ohlasům jsem od toho nic nečekal,což vždy pomůže. Film je svižný, spoléhá více na atmosféru než (nepovedené) lekačky. Cením celkový námět i konečné rozuzlení. Za mě silné 3 hvězdy, rozhodně nejde o špatný film.
Dětská hra (2019)
Příjemná jednohubka, originálu ostudu nedělá.
Halloween: H20 (1998)
Nejlepší Halloween.
Derek (2013) (seriál)
Jedna z nejlepších dramedy ever a nejlepší Rickyho kousek.
Duna: Část druhá (2024)
Audiovizuální orgie, bez obsahu a emocí. Stejně jako předchozí díl. Všem, co z toho učurávají, to moc přeji, ale já tomu prostě nikdy rozumět nebudu...
Temný případ - Série 3 (2019) (série)
Těžce se hodnotí. Sedm dílů perfektních, ale závěrečné klíčové rozuzlení za mě velmi neuspokojivé. Scénář udělal z detektivů neschopné idioty.
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
Skvěle promyšlené zápletky? Ne. Skvělá instantní zabava? Rozhodně ano.