Recenze (105)
Její tělo (2023)
Málo dramatické, konec úplně zabitý, všechny motivy jen načrtnuty.
Přišla v noci (2023)
Škoda že v poslední třetině se autoři rozhodli scénář hodit do hajzlu. Do té doby naprosto skvělá drama. Netuším, kde v tom kdo vidí komedii, ale ok :)
Bod obnovy (2023)
Herci super, atmosféra supr, kulisy supr. Scénář hrůza, o závěru nemluvě.
Černé zrcadlo - Joan je hrozná (2023) (epizoda)
Hm, škoda že to museli v posledních 10 minutách překombinovat v takovou nesmyslnou sra*ku. Těch prvních 45 minut bylo naprosto skvělých.
Tiché místo: Část II (2020)
Pouhé 3 hvězdy mě mrzí. Je to dobrý film, bohužel mnohem slabší než geniální jednička.
Lesní duch (1981)
So not for me
Sex O'Clock - Epizoda 2 (2023) (epizoda)
Teda, už jsem obchodil pár psychologů, ale takhle nervozní a roztěkané psycholožce bych se asi nesvěřil. A on to na ni všechno vybalí, i když k ní ani nechtěl jít. Dává to smysl? Ne, nedává...Jinak fajn témata, sice neoriginální, ale zkrátka ze života.
The Last of Us - Napospas (2023) (epizoda)
Za mě tomu není co vytknout.
Jan Žižka (2022)
Strašně moc jsem chtěl, aby se mi ten film líbil. Měl jsem poměrně malá očekávání po většinově negativních ohlasech, a přesto mě film zklamal. Je extrémně neoriginální, nezajímavý, vůbec v ničem nevyniká. Vše jsme viděli ve filmech tisíckrát a mnohem lépe provedené. A z mého pohledu na filmu ani na české poměry obří rozpočet poznat prostě nejde. Pár postav běhá po lese a schovávají se v jeskyni. Velká škoda.
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizoda)
Průběh mě moc nebavil (což se mi u tohoto seriálu stalo asi poprvé), nicméně posledních 20 minut je tak úžasných, že to vše bohatě vykompenzovalo. Supr.