Recenze (68)
Kontakt (1997)
Tento film by si urcite zasluzil remake.
Těla (2023) (seriál)
Natočené je to určite kvalitne, herci sympatickí a paradoxne tí, ktorí mi zo začiatku nesedeli sa ku koncu stali obľúbencami a naopak, námet fajn ale porovnávať to s Darkom, neviem no, určite sa to v niektorých bodoch podobá. Dark bol však veľmi komplexný, miestami veľmi náročný a vo výsledku dokonalý seriál, trebalo tam naozaj vnímať čo sa deje a pamätať si detaily. Pri Bodies sa dalo predvídať takmer všetko, posledné 2 časti sa mi zdali trochu urýchlené, avšak záver bol vcelku fajn. Slečnu Iris som v roku 2023 trošku nepochopila, ale ktovie, možno nám niekedy dajú aj druhú sériu.
M3GAN (2022)
To bola parodia v novom Scary Movie filme? 😀😀😀😀😀
Lockwood a spol. (2023) (seriál)
No ale zasa mne to pride ako svieza novinka narozdiel od ostatnych veci co netflix vydava. Velmi mi to stylovo pripomina Sherlocka a aj prvy ton intra maju rovnaky. Hlavny hrdina je taky mlady sherlock, jeho autisticky kamarat je watson a lucy je taka Molly. Dokonca sa tam aj niektori herci zo Sherlocka objavili. Takze za mna urcite prekvapenie a prvu polovicu som zblajzla pocas dlhsieho letu ako nic.
X (2022)
Neviem ci mi bol pusteny rovnaky film ako ostatnym, co tu hlasuju a su nadseni... Za mna teda uplna zbytocnost, od polovice som si musela film pustit v zrychlenej verzii inak by som to nedopozerala. Nic originalneho som sa nedockala. Pearl si ale asi pozriem zo zvedavosti ze co staru vyviedlo v zivote tak z miery.
matka! (2017)
Od Aronofskeho som nic ine ani necakala. Pri filme treba mat otvorenu mysel a snahu pochopit vsetky odkazy. Prva polovica sa moze zdat pomalsia, ale pekne divaka uvedie do deja.
Hlas z kamene (2017)
Suche a velmi predvidatelne. Ani atmosfera a Emilia tomu nepomohli.
Lék na život (2016)
Hehehhe, what?
Personal Shopper (2016)
Co ja viem. Mam zmiesane pocity.
V pasti (2016)
Velke sklamanie. Predvidatelne a plytke s nelogickymi prvkami.