Oblíbené filmy (10)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Tenkrát na Západě (1968)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Kokain (2001)
Muž z Acapulca (1973)
V Bruggách (2008)
Brugy. Belgický přístavní město a ve středověku jedno z nejdůležitějších center obchodu a bankovnictví v Evropě. Až donedávna všechno co jsem si vybavil o tomhle místě. Teď už si budu vybavovat něco úplně jinýho. Viděl jsem Seven psychopats, lehce přepálenou drsnou komedii z rozpálený Kalifornie ale o čtyři roky starší In Bruges je o ligu vejš. Nenapadný komorní začátek jenom lehce buduje atmosféru, a díky skvělý hudbě a středověkým kulisám to není nic těžkýho. Film však postupně graduje a i když je prošpikovanej kultovníma postavama a hláškama, pořád má silnou myšlenku.. Těžko popsat, musí se vidět. Dávám do TOP TEN !
Věc (1982)
Když na to člověk kouká s určitým časovým odstupem, dá se to vidět víckrát za sebou (neomezeně), a zážitek je to vždycky silnej. Vyvražďovačka která má koule a něco víc! Jeden z mých nejoblíbenějších hororů vůbec. Atmosféra (zima), triky (hlava s nožičkama), herci (Russell), režie (Carpenter),... <3
Mrtvý muž (1995)
Krásný umělecky film s perfektní hudbou.Tezko se to popisuje ale neuvěřitelně mi to sedlo.
Zorro: Tajemná tvář (1998)
Nevim přesně proč, ale ten film jsem si zamiloval. Kdysi jsem ho videl jako malej kluk, a to spis jenom úryvky, nikdy v kuse. A teď me fakt dostal. Skvělá hudba, herecký výkony, skvele šermovací scény, skvělá atmosféra Kalifornie v prvni polovině 19. století. Za me další důkaz, ze 90. léta byly zlatá doba filmu