Poslední recenze (3)
Podoby lásky (1998)
V průběhu celého filmu jsem si připadala na hromadné terapii, kde každý vypráví svůj příběh a pojítka se ruší anonymitou mluvčích. Až konec zapůsobil jako tmel. Jednotlivé podoby lásky však byly zajímavé a herecké umění výborné, takže celkový dojem z filmu není omračující, ale i náročný divák si přijde na své.
Na vlásku (2010)
Po dlouhé době animák, u kterého jsem se nenudila ;) Sice neohromí zápletkou nebo složitostí postav, ale rozhodně nezačne nudit a může zaujmout všechny věkové skupiny diváků. Pro mě osobně pak ve filmu září ochranitelský chameleon, gestapácký kůň a mrštná pánvička...
Majestic (2001)
Už na začátku jsem se šla na tento film podívat s pocitem, že minimálně 3 hvězdičky dostane. Sice mi byl doporučen od výborného znalce, ale když jsem viděla obsazení hlavní postavy, pomyslela jsem si - cože? Jim Carrey ve filmu, kde by nehrál klauna a navíc ve snímku ala dílo Franka Capry? Upřímně mi to, co následovalo vyrazilo dech. Konečně jsem i já objevila kouzlo hereckého umění Jima Carreyho. Jen víc takovýhle filmů a budu spokojená! Uznávám, že místy je film trochu vyumělkovaný a na konci lehce teatrální, ale plně se ztotožňuji s názory jiných - přesně tak by to Capry udělal taky. Každopádně jsem nadšená a nemůžu dát jinak, než plný počet...