Recenze (310)
Overlord (2018)
Sakra ten Blazkowicz tam chyběl!
Chata na prodej (2018)
Komedie? Spíš tragédie.
Tátova volha (2018)
Nejlepší na celém filmu byla ta zahrada u Polívky.
Strach má velké oči (1980) (TV film)
Výborná pohádka, akorát mi s odstupem času v ní moc neseděly tenisky u herců, pneumatiky a lékárnička.
Ryba ve čtyřech (1987) (TV film)
Úsměvné vidět říkat mladší Bohdalovou starší Bohdanové: "Na to jsi ještě příliš mladá." Smutné vidět ty stejné scénáře hereckého obsazení stárnoucích hereček hrající role, které měly patřit o 20-30 let mladším.
Creed II (2018)
Pro mě celkem zklamání i přes vysoké hodnocení zde. Creed 2 vs Rocky 4 je na tom stejně jako Creed vs Drago po prvním souboji. Dostává na prdel na všech frontách.
2 roky prázdnin (1974) (seriál)
I přes nostalgii přezpívané úvodní písně jedná se o seriál s chabými hereckými výkony, úsměvnými dialogy a naprosto mizerným dabingem.
Před soumrakem (2004)
Tento příběh(y) mohl být o tolik lepší, kdyby v tom nehrál Hawke. Osobně nic proti němu, ale Delphy hraje tak uvolněně a přirozeně a on vedle ní působí strašně nuceně a nudně. Skoro jakoby věděl, že je v tom filmu omylem.
Stopaři (1956)
To je tak neskutečně hloupej a rasistickej film, že Wayne mezi těmi "intelektuály" vypadal jak Einstein. Už tam chybělo jen věšení černochů na nejbližším stromě. Ve srovnání se spaghetti filmy 60-70.tých let obrovský rozdíl v celkovém pojetí.
Arthur (1981)
Sluha byl úžasně sarkastický.