Recenze (70)
Dobrý člověk (2023)
silná dráma o zamotanosti osudov a ako sa všetko v sekunde môže zmeniť... Film spravil presne čo mal. 77%
Atlas (2024)
áno, má to tam logické "veci" nad ktorými treba prižmúriť očko (niekedy možno až málinko najivné) ale nieje to vôbec zlé a vizuálne je to pôsobivé (žiadny lacák) . Zároveň prináša aj do sveta scifi nové, drobné myšlienky...Za mňa 72% a 5x* na podporu hodnotenia
Cena závislosti (2021)
celkom slušná jednohubka s pohľadom čo je za businessom liečby smažiek. Za mňa 68% a 5x* na podporu hodnotenia.
Kde zpívají raci (2022)
Nevedel som do čoho idem, nič nečakal ale komu vyhovovovali emócie spojené s drámou a pomalé tempo 30 (tu 60) rokov v Zelená míle (1999) tak poďte do toho. Za mňa - pekne spracované a 83%
Válka policajtů (2024)
konečne film zo SR za ktorý sa fakt vo svete nemusíme ani kúsok hanbiť. Rytmus sa má čo v herectve ešte učiť ale záverečný song za 1 po dlhej dobe. Stvárnenie 90r so všetkým , čo k tomu patrí + vyťažené z témy blízko maxima. Paráda - len tak ďalej. Fun faktor krimi so stvárnením 90r- 84%
Away (2020) (seriál)
je to skôr rodina dráma v celku dobrá ako scifi. Ak pozriete radi drámu tak smelo do toho aj ľudia čo scifi moc nemusia. Pre priaznivcov scifi - nečakajte nič akčného, vizuálne preprataneho... Vizuál je a je na čo pozerať ale skôr okrajovo popri dráme a to bez akéhokoľvek humoru ktorý je dnes skoro nutnosťou aby film mal úspech. pekných 71% a 5* na pozdvihnutie hodnotenia.
Slzotvůrce (2024)
celý film som nevedel dostať z hlavy dojem že chcel niekto natočiť Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011) "romance" bez vlkov a upírov jak cez kopirák pre mladších teenagerov. Ak sa niekomu páčil hore spomenutý film (sága), tak smelo do toho. (nieje to zrovna moj súdok tieto "lepkavé rozprávky" ale aby som nekrivdil 73% (5* na podporu hodnotenia) pre baby a tých, čo majú tento štýl radi)
Problém tří těles (2024) (seriál)
za mna parada a zaujimave myslienky su tam - v pohode odporucam (nehladajte za tym kvalitu Interstelaru ale niecoho na jedno pozretie a budete spokojny) 77% a na podporu hodnotenia 5x*
Signál (2024) (seriál)
v pohode jednohubka až na ten drobny fail nezhorenie záver :) 65% a na podporu hodnotenia (43% aktual) 5x*
Nikdo (2021)
jedného dňa z toho bude kultovka 83%