Poslední recenze (169)
Predestination (2014)
Tak uf, nejsem jediná, komu Sarah v pánském převleku připadala jako mladý DiCaprio, komu tenhle snímek naprosto zasekal mozek a taky nejsem jediná, koho tenhle film děsně nadchl i přesto, že mi ještě vše nezapadlo tak, jak by mělo. Jedním slovem WOW! Od filmu "Počátek" jsem si zase sedla na zadek. ... Jdu si to pustit znovu!
Millerovi na tripu (2013)
Na mě až zbytečně dlouhé. Naštěstí tam bylo pár opravdu povedených vtipných scén, které to celé alespoň trochu zachránily - takže pro mě tak akorát na zaplácnutí nudného propršeného odpoledne.
Nic nás nerozdělí (2012)
Některý věci si člověk uvědomí, až když je vidí ve filmu - např. kolik nástrah na vás číhá, když tsunami udeří a všechno v okolí bere velká vlna (myslím tím hlavně záběry pod vodou). Opravdu působivý, až jsem z toho byla smutná. Kamera na jedničku a herecké výkony přesvědčivé.