Poslední recenze (64)
Aquaman (2018)
Moje hodnotenie DCEU od najlepšieho po najslabší: 1. Aquaman, 2. Wonder Woman, 3. Man of Steel, 4. Suicide Squad, 5. Batman v Superman, 6. Justice League
Unfriend (2016)
Konečne po dlhšej dobe thriller, ktorý šokoval a to hlavne nečakaným, ale za to uspokojujúcim záverom. Škoda tej druhej polovice filmu, ktorá sa tak trocha vlečie už bez Ma Riny. https://www.youtube.com/watch?v=7ucOgRjVC4Y