Recenze (282)
Pravá ruka pomsty (2024)
Achjo
Tvrdá odplata (2024)
Hodně dlouho jsem neviděl takovou sračku
Bílá míle (1994) (TV film)
Mám tyhle televizní dramata rád... Nemůžu se ale zbavit dojmu, že z toho šlo vytěžit mnohem víc! Celkově mi přišlo, že ve střižně zůstalo hodně Materiálu. A to je možná ta chyba! Nic se nedozvíme o většině lidí z výpravy, závěru u soudu se film věnuje strašně málo. Když je to podle skutečný události, chtělo to na konci rozvést více, než jen dvěma větami, atd. Každopádně je to tady podhodnocený! Za podívání to rozhodně stojí a Alda je skvělej.
Hunger Games (2012)
Myslím, že je to hodně nedoceněnej film. A hodně kritizujících lidí by si to mělo po těch 12 letech pustit znovu... Mám prostě tenhle film rád, a je mi líto, že to buď někdo nepochopil, nebo to naprosto nesmyslně přirovnal ke Stmívání, a pak to odsoudil.
Hrozba smrti (2024)
Závěrečný titulky mě bavily víc než celej film! Bravo, to se Dougovi povedlo... Narozdíl od nápadu angažovat do týhle chujoviny McGregora! Bez něj by to bylo trošičku stravitelnější. Pokračování doufám nehrozí!?!
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Jasně, že to není žádný super filmový umění, ale dělá to to, co má - BAVÍ.
Fallout (2024) (seriál)
Pro mě, který v tom světě odehrál stovky hodin, naprosto geniální. Věřím ale tomu, že se to muselo líbit i každýmu, kdo o hře neměl dosud ani tušení. Bravo!
Bábovky (2020)
Všechny postavy jsou totální hovada! Jestli tohle žije kolem Třeštíkový, tak se nejde ničemu divit...
Věc: Počátek (2011)
Podruhé viděno teď po asi 11 letech a musím říct, že mě to bavilo mnohem víc, než kdysi. Jestli to nebude tím, že aktuální produkce podobných filmů je jaksi absolutně sračkoidní.
Serenity (2005)
Můj novej kult!