Recenze (282)
Krev a zlato (2023)
Semtam mě srala hudba, ale jinak hustá německá tarantinovka...
Čas na sebe (2022)
Mně třeba Kevin Hart neirituje jako spoustu jiných... Tenhle film je ale dost slabej a přišlo mi, že i nějak blbě sestříhanej. Nebo jestli měnili scénář za pochodu - těžko říct!? Každopádně už to nechci nikdy vidět.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Nikdy jsem nepochopil, proč zrovna tohle je nazýváno kultem?
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Největší buran ze všech buranů! A tím nemyslím Polívku, nýbrž Sedláčka...
Kdyby radši hořelo (2022)
Asi jsem se těšil až moc... Není to dobrý, ale ani to není špatný a já hlavně doufám, že žádná vesnice, kde by žilo tolik debilů, u nás neexistuje. Scooter a dechovka v titulcích měl být asi vtip, ale je to trapnost, kterou si pan režisér mohl odpustit.
Code 8 (2019)
Na béčko, navíc kanadský, jsem se bavil královsky! Navíc mi to mnohem víc, než jakejkoli Marvel, připomnělo PS sérii her InFamous, kterou miluju! S chutí bych si dal další díl...
Lidice (2011)
Nevím - svádí to naprat plnej počet jen jakoby z úcty k obětem a přeživším. Ale s tím se evidentně počítalo a už jen z toho důvodu to prostě neudělám. Když člověk navštíví památník, je po minutě úplně psychicky v prdeli. Kdyby se něco podobnýho podařilo dostat do filmu aspoň z 20%, bylo by to úplně jiný! Místo toho tady ruší divná hudba, nějaká (asi jakože moderní) rozmazaná kamera a spousta směšných scén (atentát na Heydricha vypadá jak když ho točili Indové). Je to velká škoda, protože tohle téma si zasloužilo něco mnohem mnohem lepšího!
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Kdo pamatuje starej Windows media player a jeho vizualizace, ten může rovnou přihodit hvězdičku za závěrečný titulky jako já 😁
Vejška (2014)
Ještě větší sračka, než jsme doufali
Stínohra (2022)
Překvapuje mě tak nízké hodnocení... Nevím, co by místní chytráci chtěli víc?!