Recenze (110)
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Úžasná hudba.
Transformers: Zánik (2014)
Tak nevím, jestli ještě jednu hvězdu neubrat za přehnaně dlouhou stopáž.
Strážci Galaxie (2014)
Dobré hlášky, jinak mě to zas tak moc nenadchlo. Jinak asi nejroztomilejší role Vina Diesela :DD
Úsvit planety opic (2014)
Mám neodbytnej pocit, že "tohle" jsem už viděla tolikrát....
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Hádám, že čtvrtá hvězda jen kvůli Antoniovi :D
TACHO (2010)
Film má celkově spoustu mezer, ale líbí se mi.
Dvojník (2013)
Čtvrtá hvězda za hudbu skvěle dokreslující temnou atmosféru.
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Odpočinkový film. Narážky na další filmy, seriály a osobnosti - super :D
Need for Speed (2014)
Odpočinkový film, nic víc.
300: Vzestup říše (2014)
Třetí * za vizuální stránku.