Recenze (10 079)
Žaluji! (2019)
Polanski a pro mě tentokrát nepříliš zajímavé téma. Herecky a režijně stále na výborné úrovni.
Westworld - The New World (2020) (série)
Nové prostředí zaujalo a docela i navnadilo. Bohužel nadšení vydrželo jen prvních pár dílů a přesvědčilo, že jsem od celého seriálu čekal něco jiného, než neustálé filozofování o smyslu života apod.
Westworld - Dveře (2018) (série)
Z větší části kopie první série, vyplněna nezajímavou vatou.
Půlnoční nebe (2020)
George Clooney a nejnudnější film roku 2020.
Vlkochodci (2020)
Mrzí mě to, ale s Tommem Moorem si asi nikdy nesednu. Už v jeho Písni moře jsem cítil, že se jedná o zajímavý a určitě poutavý film, ale nechytl mě. S Vlkochodci to mám bohužel stejné a to jsem se opravdu snažil, aby mě film za to srdíčko chytili. Nechytil.
Divoký mustang (2019)
Přesně ten typ silného dramatu, který je po celou dobu posmutnělý a depresivní, k hrdinům si nenajdete žádný vztah a na konci si řekne "fajn" ale nic to ve vás nezanechá.
Jiu Jitsu (2020)
Je to zvláštní, ale tenhle Cageův úlet byl celkem snesitelný. Není to dobrý film, to ani z dálky, ale vzhledem k tomu, že je zde Nic minimálně a film nestaví jen na jeho bizarním herectví, dalo se to jako nenáročná bojovka snést.
Zardoz (1974)
Největší bizár jak ve filmografii Johan Boormana, tak hlavně Seana Conneryho.
Základna (2019)
Chvílemi jsem i věřil, že to bude zajímavé, ale s každou další minutou jsem byl přesvědčen, že zde se kvality nedočkám. Rod Lurie není úplně marný béčkař, ale bez hereckých tahounů, to prostě nedává.
Ambulance (1990)
Hodně zapomenuté a ničím zajímavé béčko, kde v celkové absurditě nejvíce září Eric Roberts.