Recenze (30)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Začátek vypadal, že to bude slušná jizda a k tomu pěkně mysteriózní. Bohužel to postupně hodně ztrácí dech a posledních pár dílů jsem se dodival jenom abych si mohl odškrnout, že jsem to viděl.
Vitamánie: Lesk a bída vitamínů (2018)
Velmi povrchní. Přišlo nám, že je to buď směřované na děti (několik poněkud trapných písní) a nebo na tupé Američany. Od Veritasia jsme čekali něco víc do hloubky a odborného. Nedozvěděl jsem se nic moc nového.
Ví o tobě (2021) (seriál)
Za mě super. Ze začátku spíše pomalejší rozjezd, ale vzhledem k tomu, že miluju mysteriózní žánry, tak jsem vydržel a závěr byl opravdu nečekaný. Není to na 5* ale když tady vidím ty hodnocení, tak tomu chci trochu pomoct. Za mě škoda, aby ten seriál zapadl. Obsazení super, není to ani zbytečně natahované a konečné rozuzlení mi rozhodně nepřijde nějak tuctové.
Tvůj souboj s divočinou: Poprask na safari (2021) (pořad)
3* hvězdičky za nápad, ale jinak to bylo svým způsobem hrozně stupidní a nelogické. A všechny ty rádoby zápletky tam byly našroubované děsně na silu. Asi nejsem cílová skupina 😊
Ženy v běhu (2019)
Komedie velice příjemně překvapila - na české poměry tedy. Je tam samozřejmě hromada klišé a stereotypů, ale tentokrát to na mě jako celek fungovalo a několikrát jsem se od srdce zasmál. Příjemné, nenucené a milé.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Zatím hodnocení po shlednutí dvou dílů. Není to podle mě vtipné a až příliš často trapné.
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
Čekal jsem od Svěráka se Smoljakem víc ... ale "Hledej Šmudlo" je nesmrtelné :-)
Skrýš (2010)
Hororů se poslední dobou točí velké množství a řada z nich kopíruje méně či více v pozměněné podobě ostatní. Často tak můžete mít pocit - počkat, tohle jsem už někde viděl. U Shelter se tento pocit víceméně nedostavil. Samotný děj byl velice poutavý a atmosferický, v podstatě jsem nenarazil na žádná "hluchá" místa. Když pominu náboženskou propagandu a několik hororových klišé, jedná se v mých očích o velice zdařilý snímek, kterému bych dal za normálních okolností 85%, ale když tu vidím to nesmyslně nízké hodnocení, musím snímku trochu pomoct a dávám plných 5* :)
Surfaři (2007)
Jen více takových filmů, kde není podporován nesmyslný stereotyp gaye jako zženštilé šišlající karikatury kroutící zadkem a mluvící přitepleným hlasem. Shelter je velice příjemná romantika, která utekla tak rychle, že jsem se nestačil ani rozkoukat. Herci v hlavní roli podávají velice solidní a uvěřitelné výkony, vedlejší role už tak senzační nejsou, ale to se tomuhle filmu prostě musí odpustit. Jsem gay, takže nemůžu jinak než dát 5* :) Pro zájemce o podobný žánr bych ještě doporučil film Patrik 1,5.
Eso (1994) (pořad)
Za dob Pergnerové to mělo něco do sebe, bohužel s dalšími moderátory už to šlo z kopce....