Poslední recenze (7)
Alita: Bojový Anděl (2019)
Těšil jsem se na parádní sci-fi akci a místo toho jsem dostal uslintanou lovestory na úrovni Upířích deníků. Je ti kolem 15? Fajn, tohle bude tvůj šálek čaje... Dvě hvězdy za akční scény a "exteriéry".
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
R-kový rating těmhle filmům neskutečně pomáhá a ty souboje jsou udělaný brilantně, jen se to trochu vleče a ten kluk mi je prostě nesympatickej.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Tolik nesmyslů a nelogických přešlapů jsem v jednom filmu ještě neviděl. 2 kvězdy za efekty, exteriéry a auta.