Poslední recenze (9)
Vášeň a cit (2007)
01:26:44 v tu dobu nastal okamžik, který jsem si přehrála snad 8x. Jsem nadšená z toho filmu, a je to jeden z mála, od něj ž jsem nemohla odtrhnout oči! Oba dva herci se mi líbili...hlavně jsem měla celou dobu pocit, že je mezi nima jiskření od samého počátku, neviditelná chemie, která prostě je:)
Čarodějky (1998) (seriál)
Ať si dá kdo chce jakoukoli známku, já ji uděluju za své dětství, protože jsem na tomto seriálu vyrůstala a viděla ho milionkrát:)
Single Man (2009)
Pokud opomenu fakt, že jsem celý film čekala, kdy se nějakým způsobem zvrhne a občas jsem napětím přestala dýchat, tak musím říct, že už bych se na něj z nějakého důvodu nepodívala. Film ve mě zanechal stopu tak prvních pár hodin, ale poté bylo jeho kouzlo fuč a s postupem času ve mě nezanechal nic...což se u filmů, které se mi zalíbily, nestává...neurazil, ale ani nenadchnul...možná 3,5 hvězdičky, 4 bohužel ne....