Recenze (40)
Šógun (2024) (seriál)
celou dobu jsem přemýšlel, která je verze seriálu je lepší. jestli tato nebo z roku 1980..... nedošel jsem k ničemu, obě dvě mají své kouzlo, jsou prostě super.
Fallout (2024) (seriál)
Patřím k pravověrným hráčům (dohrány 1 a 2 + Tactics, další herní díly ani neznám...) Zatím jsem v půlce a za mne super! Zábavný, krvavý, správně postapo, spousty narážek na původní hry. Jaký to rozdíl oproti sračkoidní nudě, o to víc velebené, The Last of Us......
Banda (2019) (seriál)
Kdybych hodnotil jen první dvě série, dávám bez váhání 5*.... bohužel 3. série už poněkud ztrácí dech, začíná se točit v bludném kruhu, ale i tak jde pořád o zábavný počin v rámci žánru.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Mně se to náhodou vcelku líbilo. A to jsem všechny knihy četl.... hezká, nenáročná fantasy, když člověk neřeší ty koko*iny co už tady vykváknul a potřeboval sáhodlouze rozebírat kdejakej rádoby filmovej guru. Vizuálně super, je vidět, že se do toho nacpala hromada peněz. Těším se na druhou řadu, uvidíme.....
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
moc pěkný rozloučení s hrdinou mého mládí.... :-) Občas příliš akční, méně pro "indiánky" typického humoru, ale jinak opravdu super. A poslední velkolepá akční scéna...... bez komentáře bomba, ale nerad bych něco prozradil :-)
1883 (2021) (seriál)
shlídnout se to určitě dalo, s Yellowstonem bych to ale nesrovnával, hodně mi lezla na nervy přemoudřelá teenska Elsa....
Poslední království: Sedm králů musí zemřít (2023)
slabota, nuda, prostě voda..... jen naprosto zbytečná vata po dobře ukončeném, kvalitním seriálu....
Yellowstone (2018) (seriál)
Nedá se jinak, než dát 5 hvězd. Prostě mně to chytlo "za srdce" nemá cenu to víc okecávat.
The Punisher (2017) (seriál)
Již dávno je nechutně přemarvelováno, většina z toho nestojí za nic.... ovšem TADY není o čem diskutovat. 5*
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Dlouho ležela první série stažena a nepovšimnuta, než na ní došel čas. Některý dílka prostě musí uzrát. Po překousnutí prvních dvou, tří episod pak s chutí shltáno všech 5 sérií za pár týdnů. Vynikající záležitost, pro někoho možná pomalejší tempo, někomu zas nemusí vyhovovat "polodokumentární styl", nicméně já dávám jednoznačně 5* Navíc v tomto žánru, když nepočítám všechny ty sračkoidní kriminálky z Horní Dolní a čertví odkud, není příliš podobně kvalitních kousků.