Oblíbení skladatelé (10)
Od tohoto skladatele mám pouze soundtracky z Doctor Who. Dle mého názoru je ost 3. a 5. série naprosto bezkonkurenční. Neříkám, že ostatní nejsou dobré. Jen mě chytly o něco méně.
Hans Zimmer
Nejlepší filmy:
Temný rytíř (2008)
Rain Man (1988)
Rivalové (2013)
Alan Silvestri
Nejlepší filmy:
Forrest Gump (1994)
Návrat do budoucnosti (1985)
Predátor (1987)
Klaus Badelt
Nejlepší filmy:
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Constantine (2005)
Mikulášovy patálie (2009)
Steve Jablonsky
Nejlepší filmy:
Transformers (2007)
Ostrov (2005)
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Jistě..dvojka Elfman a Burton...neodlučitelní..výborná kombinace :)
Brian Tyler
Nejlepší filmy:
Golfový sen (2005)
Constantine (2005)
Iron Man 3 (2013)
tomandandy
Nejlepší filmy:
Proroctví z temnot (2002)
Zátoka ticha (2004)
Hory mají oči (2006)
Howard Shore
Nejlepší filmy:
Sedm (1995)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)