Oblíbené filmy (10)
Terminál (2004)
Viktor, idealista, a hlavně chce dokončit úkol co mu dal otec, ale mezitím se mu naskytl problém v jeho rodné zemi a poté ztratil na neurčito občanství, proto po nějaký čas žije na letišti.
Loupež po italsku (2003)
Pomalu se rozjíždící film, který pak bude plnit každou chvíli nějakou novou akcí a konec je takové klišé s dobrým koncem.
Adam (2009)
Velice chytrý Adam obzvláště když má hodně informací o vesmíru, bohužel nemá nikoho kdo by mu rozuměl. Naštěstí během jeho denního života se potká se sousedkou, která ho zaujme, protože není obvyklý, tak se s ním seznámí a nakonec si spolu vytvoří speciální pouto.
Vincent jede k moři (2010)
Od začátku příběhu víte, že tento film nebude ledajaký. Tato postava trpí nějakou chorobou a má stále také cíle, které si chce splnit co v nejbližší době, aby mohl uctít památku matky. Také během jeho dobrodružství se setkáte s překrásnou přírodou.
Baramui paiteo (2004)
Moc nepromluvil, ale spíše více ukázal co je v něm a dokázal ze sebe dostat vždy to nejlepší.
Annapolis (2006)
Do vojenské akademie přijde neznámý člověk,ale mezitím se jako ukáže konkurent v boxu mezi námořníky.
Něco jako komedie (2010)
Ze začátku působí hlavní postava velice zajimavě a určitě také blaznivě, jinak by neskončila v psychatrii, kde se také potká právě s osobami, které jsou na tom podobně či hůře a také pozná svůj osud jak má pokračovat dále.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Charlie na začátku se cítil velice osamocen a neviděl velice dobře svojí budoucnost, protože neměl zrovna kolem sebe nikoho, ale naštěstí narazil na dobrou partu, která mu dala dobrý směr k lepší cestě.
Šéfkuchař na grilu (2014)
Hotové kulinářské orgie během kterých také můžete vidět i cestu po různých městech. V podstatě je pohodovej film, kde v určité chvíli je náš šefkuchař v krizi a neví kudy dál, naštěstí se mu poskytne šance ukázat co v něm je. Rozhodně tenhle film bych doporučil zkouknout pro lidi co mají rádi vaření a roadtripy v dodávce.