Recenze (241)
Pan (2015)
Docela to šlo. Herecký výkon hlavního hrdiny není nic moc. Oproti tomu Hook i Černovous jsou dost dobří. Příběh vysvětluje spoustu nejasností z předchozích filmů. Určitě ale udělají další film, možná celou trilogii, aby vysvětlili, proč nakonec chce Hook Petra zabít. Nicméně děti se docela báli. Zkusím to třeba za půl roku.
Osm hrozných (2015)
Zbytečně a strašně zdlouhavé. Příběh nijak zvláštní, ale provedení po Tarantinovsku. Ale rozhodně tohle není můj šálek zeleného čaje. Takže za mě ne. Promiň Quentine
Creed (2015)
Docela to ušlo, jen už mi to chvílemi přišlo nudné. Udělal bych to pod dvě hodiny a bylo by to fajne. Jinak slušné navázání na legendu
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
První film se mi líbil. Ale měli ho zakončit a nechat být. V tomto filmu se pořád před něčím utíká a většinu filmu nevíme předčím, nebo kam se utíká. A i když nakonec pointu vysvětlí, tak se budou zase někam honit. Naprosto zbytečný a nudný film.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Kde začít? Bylo to vtipné. Efekty byly ucházející dnešní době. Herecké výkony byly velmi slušné. Děj částečně předvídatelný. Ale dost se mi nezamlouvalo, že vycvičený záporný Kylo Ren se nechal v souboji na světelné meče poranit amatérem Finem. Jeho děda Vader by to zvládl se zavřenýma očima v deseti letech lépe. A taky je lepší, když si Kylo nechá tu masku. Je to větší tvrďák. Jinak jsem byl spokojený, ale to asi jen proto, že nejsem extra velký fanoušek.
Kurýr: Restart (2015)
Dost ubohá napodobenina. Pěkná audi a docela obstojné honičky. Ale rvačky stály úplně za... Na jeden úder potřebovali minimálně tři střihy. Dost chabé. A tatínek špion, který dvakrát padne do léčky. To je úroveň. Ztráta času
Fantastická čtyřka (2015)
Naprostá zbytečnost. Za posledních několik let jsem šel do kina na všechny komiksy. Ale tohle jsem nějak vynechal, protože už trailer vypadal blbě. Udělal jsem dobře. Jo to strašné
V hlavě (2015)
Je to pěkné a vtipné, ale spíš pro dospělé. Moje děti u toho brečeli, protože se hlavní hrdinka pořád ztrácela, někam padala a byla smutná. Takže si to určitě brzy nepustíme.
Země zítřka (2015)
Moc pěkné efekty. Ale to je asi všechno. Uječená holka, starý morous Clooney a záporný dr. Haus. Příběh o tom, že bude konec světa. Jednou jistě přijde, děláme pro to vše. Jinak dost zmatené a pro mě až moc odborných výrazů. Takže film ničem. Škoda času. Nedivým se, že to byl v USA propadák.
San Andreas (2015)
Já katastrofické filmy moc nemusím a nebýt Dwaynea, tak se nekoukám ani na tento. Ale musím přiznat, že efekty byly výborné a film jsem si docela užil. Jen vlající Americká vlajka na konci filmu mi připomněla, kdo film dělal. Na podívání pěkné.