Recenze (42)
Lincoln (2012)
To je nuda. Spielberg je čím dál horší :-(
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Začátek je nuda(hlavně to vyžírání Bilbova doupěte trpaslíkama), ale pak se to rozjede v parádní jízdu.
Holy Motors (2012)
Co to, do psí díry, jako má bejt? Obdivuju toho, kdo to vydrží dokoukat do konce!
Pěsti ze železa (2012)
Zhovadilost od začátku do konce. Ruslovi Crowovi muselo snad jebnout.
Buřtcajk (2012) (pořad)
Izer vaří z vody :-(
Skyfall (2012)
Bohužel jedna z těch slabších Bondovek. Nasazené tempo na začátku se postupně mění jen v nudu.
Univerzální voják 4: Odplata (2012)
O něco menší šit, než předchozí díl.
Všechnopárty (2005) (pořad)
Bohužel tenhle pán není ani trochu vtipnej :-(
Hvězdná pěchota: Invaze (2012)
Hravě strčí do kapsy všechny tři hrané díly.
Resident Evil: Zatracení (2012)
Začátek nuda, pak se to ale slušně rozjede v solidní mazec!