Recenze (36)
John Wick 2 (2017)
3.5*
Pixely (2015)
I made your game my bitch
jOBS (2013)
na zaklade precteni biografie myslim, ze to mohlo byt o HODNE lepsi
Big Lebowski (1998)
jsem mrož
Millerovi na tripu (2013)
3.5*
Kouzelníci (2013)
slabsi..
Star Trek: Vesmírná loď Voyager (1995) (seriál)
imo nejlepsi ST serial
Tráva (2005) (seriál)
vetsina dilu v agresticu - **** , jinak vetsinou ***
Sinister (2012)
skoda jen zakladnich nelogicnosti, atmosfera je pekne hutna-)
REC (2007)
skoda dementniho chovani postav, kazdopadne ale za zkouknuti to stoji