Recenze (169)
Čarodějky (1998) (seriál)
Sice je to docela zajímavý nápad, ale jinak je to krávovina se třema krávama v hlavní roli.
Miami Vice (2006)
Abych to shrnul, poměrně nicmoc příběh, docela dost blbá kamera. Ale! Byla tam docela hezká hudba (*) Sem tam nějaký vtípek a dobrá akustika zbraní (*) A hlavní důvod, proč jsem na ten to film šel je to, že uvidím, myslete si že jsem úchyl, nahou Li Gong, což se taky stalo (**)
Pluto Nash (2002)
Pruměrný vtipný snímeček....Cha! Hybernovaná čivava!
Městečko South Park (1997) (seriál)
Strašná píčovina, ale kurvadrát dobrá píčovina! Odpusťte mi sprostou mluvu, ale snad to sem tak nějak patří, ne?
Odstřelovač (2007)
Americký systém je svinstvo, ale to tento film víceméně taky...
Wasabi (2001)
Nehorázný lochec! Jinak nevím co bych dál psal...
Drákuloviny (1995)
Další nepochopená komedie, kterou zbožňuju!
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Ach ano, za svých dětských let jsem tento seriál miloval, a i dnes se rád podívám. Pro mě je nezapomenutelná hudba, zejména Bulk and Skull Theme...cheche...Bulk and Skull forever!
Lepší zítřek 2 (1987)
Co, dodat? John Woo je opravdový král, pardon, císař akčních filmů!
Tuxedo (2002)
Bez Jackieho by to byla opravdu trapnost. Ovšem s ním je to docela milý a vtipný snímek na který se rád znovu podívám.