Recenze (169)
Yes Man (2008)
Sice jsem s Jimíkem viděl určitě i lepší komedie, ale i tak si nemůžu pomoct a musím tomu dát pět hvězd. Tenhle film má prostě v sobě něco kouzelného ^__^
Červánek (1999) (seriál)
Krásný a roztomilý Japonský animovaný seriál pro děti, vhodný i pro dospělé. Nejlepší dětský seriál všech dob ^^
Zápisník smrti: Poslední jméno (2006)
Jední slovem: Úžasný.... Prostě skvělý pokračování jedničky.
Fullmetal Panic? Fumoffu (2003) (seriál)
Méně výbuchů méně robotů, ale o to více zábavy.
Zápisník smrti (2006)
Tak tohle bylo boží, prostě dokonalý! Opravdu se mi to hrozně líbilo i ten Ryuk se jim povedl ^^
Šíleně smutná princezna (1968)
Klasika, plná legendárních písniček a hlášek. Myslím, že se mi to nikdy neomrzí, pokaždé, když to běží v televizi, tak se musím koukat - takové věci se už dneska netočí.
Zakázané království (2008)
Opravdu, čekal jsem víc, Sice je pravda, že Jackie Chan coby opilý mistr a Jet Li coby opičí král splnili mé očekávání dokonale, a taky hezké prostředí ve kterém se film odehrával docela ušlo. Ovšem Michael Angarano coby "legendární posel" mě neskutečně štval svým naprosto nepřesvěčivým hereckým anitivýkonem. Příběh byl sice hezký, ale boužel špatně podaný, a i zápletka působila, no řekněme divně, a spousta věcí které jsem doufal, že budou vysvětleny...Ano...Nebyly vysvětleny. Škoda.
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Urgh! Já tak nenávidím primu! Není co dodat!
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Z Naruta se nám pomalu stává telenovela... Mám nutkání ubrat jednu hvězdičku, ale zatím to raději nechám tak...
Will a Grace (1998) (seriál)
Přišel jsem, viděl jsem, odešel jsem. Americké sitcomy pro mě zůstávají, tedy až na M*A*S*H a Krok za krokem, odpadem!