Recenze (228)
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Stejně brutální prasárna jako první díl. Tohle se může líbit jen úchylům, který vzrušuje znásilňování. Stačí se podivat na hodnocení.
Plivu na váš hrob (2010)
Brutální a hlavně nechutný, hodně nechutný.
Bourneův odkaz (2012)
Chudák Gilroy tohle moc nezvládl. Dost blbě natočené a ještě hůř napsaná. Hlavně to nemá s Bournem vůbec nic společnýho a je to úplně zbytečné pokračování. Závěrečná honička na motorkách už je vrchol zoufalství.
Osamělý jezdec (2013)
Lima tu napsal 'vynikající řemeslo'. Ten člověk je asi chorý na mozek. Tuhle chujovinu by nezachránil ani Darth Vader.
Zpátky do ringu (2013)
Když se to vezme kolem a kolem, tak je to vlastně strašná hovadina, ale jinak je to docela sranda.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Jednička ještě šla, ale tohle už je moc. Pro normálního kluka (opakuji normálního) nekoukatelná záležitost. Přemíra romantiky a blbejch keců. Přítelkyně probulela skoro celej film a já už přemýšlel o sebevraždě.
Na vlásku (2010)
Moc hezká pohádka, škoda jen toho otravného zpěvu.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Pár akčních scén z tohodle počinu akční film rozhodně neudělají. Spíš tu převládají dlouhé nudné dialogy a záběry no comment. Takže spíš melancholické drama. Nehrát tu Willis, tak by se na to asi ani nikdo nepodíval.
Machete zabíjí (2013)
Jednička byla blbá, ale tohle už je naprosto dementní. Nenapadá mě jedinej důvod, proč by se na tuhle sračku chtěl někdo podívat.
Generace GEN (2007)
Naprostý, nesmyslný hnus. Většina filmu vypadá jak počítačová hra, Bai Ling umí hrát asi jako Hanychová a bojový scény jsou nejtrapnější co sem kdy viděl (o kameře radši ani nemluvě).