Recenze (143)
Černobyl (2019) (seriál)
10/10
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Nejaká tá hviezda za cleganebowl.
Avengers: Endgame (2019)
Avengers, assemble! Po druhom premietaní stále plný počet. 10/10
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Plot armor level 999. Ramin Djawadi MOTM.
Studená válka (2018)
Kurwa polska, i bardzo dobrze.
Záhada Silver Lake (2018)
wtf
Daredevil - Zmrtvýchvstání (2018) (epizoda)
Here we go again! 2 a pol roka čakania za nami.
Zmenšování (2017)
2 a štvrť hodiny utrpenia, aj tak by sa dal zhrnúť jeden z najnudnejších a najnezaujímavejších filmov roka 2017. Režisér Payne dokázal unudiť k smrti aj s hercami typu Damon, Waltz...
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Najprepálenejšie, najepickejšie, najštýlovejšie. Film roka.
Westworld - Pasažéři (2018) (epizoda)
Is this now?