Poslední recenze (15)
Nádherné bytosti (2013)
Vyjadrím sa k tomu stručne. Keby som nemala prečítanú knihu, nevedela by som o čom je tento film... Je smutné keď z dobrej knihy vznikne... tento ... ehem, film... Zbytočne strávené 2 hodiny môjho života. Avšak dávam tomu 1* kvôli hercom: Jeremy Irons a Emmy Rossum; a kvôli knihe, ktorá je podstatne lepšia než toto...
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Kryton: Pane? Vypral jsem vám prádlo. Lister: Tyhle? To nejsou moje. Ty jdou ohnout. Nikdy som si nemyslela, že si obľúbim seriál tak rýchlo, ako je práve tento. Britskému humoru som sa vyhýbala ale Červený trpaslík mi otvoril oči a ja sa nedokážem prestať smiať, keď pozerám jednotlivé časti. Či už je to bláznivý Lister, hologram Rimmer, prazvláštny Kocour a robot Kryton, všetci si získali moje srdce! :) Za to, že som objavila tento seriál, ďakujem jednému úžasnému človeku, ktorý má vážne vkus na seriály. ;)
Sonata Arctica: For the Sake of Revenge (2006) (koncert)
Jedným slovom - legendárne! Neskutočne dobrý playlist, atmosféra na jednotku a božský hlas Tonyho. Keď to všetko spojíme vznikne veľkolepý koncert Sonaty Arcticy. Najmilšia momentka bola, keď začala hrať Replica. Elias brnká úvodnú znelku a keď mal Tony začať spievať, akosi nič. :D Tak Elias začína znova a vtedy sa so smiechom Tony púšťa do spevu. Proste koncert, ktorý mi vždy vylepší náladu a to môžem byť akokoľvek nahnevaná či smutná. :)