Recenze (10)
Velký Gatsby (2013)
Megalomanský film o ničem..jedna hvězdička jen z úcty k filmařskému řemeslu..
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
Tenhle film na mě neskutečně zapůsobil..myslím že už toho vím o prohnilosti světa dost ale vždy mě něco překvapí..To,že se opravdu děje něco takového,a ne jenom někde daleko ve slunečném Riu,mě ještě hodně dlouho nedá spát :/
Růžový panter 2 (2009)
Steve Martin mi prostě tak nějak jako inspektor Clouseau nesedí..a jeho pojetí poněkud osobitého inspektora se mi nelíbí už vůbec..Peter Sellers ho dokázal zahrát tak, že jsem mu věřil že je tak nešikovný..jenže poněkud "roztomile"..Sellersův Clouseau je člověk s vysokým sebevědomím,který tak nějak proplouvá mezi tou zkázou, kterou všude působí..u Martina pro mě vzniká dojem že je Clouseau neskutečný, s prominutím, blb, který se to ale ani nijak nesnaží skrývat....
Serpico (1973)
Al Pacinovi prostě věříte každé slovo. A to tenhle film vynáší do oblak.
Černá zmije - The Black Adder (1983) (série)
Atkinson má prostě jedinečný talent rozesmát člověka
Rychle a zběsile 6 (2013)
Když u tohohle filmu přestanu myslet, je to docela slušná zábava.
Ajťáci (2006) (seriál)
Již po shlédnutí prvního dílu mě přepadla neodolatelná touha stát se ajťákem.
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Nikdo nikdy nepopsal politiku tak přesně a přitom tak vtipně jako tvůrci tohoto seriálu.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Kdo tenhle film neviděl, jako by ani nežil..je to prostě skvost kinematografie...obavám se, že už nikdy nebude na světě takový génius filmu, jako byl Sergio..ale na druhou stranu.. to ani nechci. :)
Pošetilost mocných (1971)
Nejlepší Louisova role!