Poslední recenze (10)
K zemi hleď! (2021)
Dlho som nevedel popisat ako sa v poslednej dobe citim, tento film mi to nie len ze naplno ukazal ale hlavne ma podrzal v tom, ze chvalabohu nie som sam, kto ma rovnake myslienky, nazory a pohlad na skazenost tohto sveta. Davam 5* a dufam, ze aspon par ludi prebudi.
Arctic: Ledové peklo (2018)
Ja mam teda Mikkelsena vo filmoch rad ale toto tu ako celok moc neobstoji. Pochybujem, ze niekto z tych, ktori dali 5* si ten film niekedy este so zaujmom pozru...
Bod zlomu (2015)
Toto je typ filmu, ze radsej nevidet a nekazit si sobotny vecer... Tu som mal pocit, ze barajaka horna dolna alebo bublive vino ma vyrazne prepracovanejsi dej ako toto tu. A ak si chcem pozret pekne exteriery zapnem si radsej nesnl dzeografik alebo setric obrazovky na apple tv.... no hruuza...