Recenze (137)
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Naprostá a totální chujovina. Tohle může hodnotit jako kvalitu jenom úchyl.
Chudáčci (2023)
Zatím za 80%. Pouvažuju o 100%. začátek mě trochu rozhodil ,ale nabíralo to grády. To soft porno jsem fakt nečekal. Ale konec to parádně rozsekl.:-)
Zóna zájmu (2023)
Tak ZŠ mě velký zklamání.
Six Nations Rugby: Tělo na tělo (2024) (seriál)
Tak zatím jsem viděl tři díly. Za mě výborný.Dokonce to ve mě vzbuzuje emoce , i když se ty zápasy hrály vloni. Na podzim jsem narazil na partičku , která jezdí na zápasy. Tak už jim chybí jen jedna země -Wales. A snad mě vezmou za rok sebou!!!!Dokoukáno. Super.
Život a doba soudce Roye Beana (1972)
Jen jednou byl život soudce ohrožen. Přijel Bujnej Bertík. Ten albín.
Přišla v noci (2023)
Po dlouhé době jsem navštívil v kině český film. A nelitoval jsem.
Hvězdy na čepicích (1967)
Nějak to na mě nezanechalo dojem. Jediný co mi to přineslo, je ujištění v tom , že Rusové byli vždycky svoloč. Vydrželo jim to dodnes.
Skvělí Ambersonové (1942)
Happy end :-( Orson to zřejmě zamýšlel jinak.
Nabídka (2022) (seriál)
Moc recenzí nepíšu,ale teď jen dvě věty.. Pro mě naprosto dechberoucí. Pro fanoušky Kmotra , prostě povinnost.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Pitva (2022) (epizoda)
Dobrý, ale na mě moc hnusu v pitevně. Ale jako návod jak vydrbat s vetřelce slušný