Poslední recenze (5)
Šílená noc (2022)
Takhle má vypadat dokonalé akční béčko! Ukládám si ho do kategorie "akce s nadsázkou". Společnost mu tam bude dělat třeba SHOOT 'EM UP. Nechápu, že tohle může někoho urážet, takový člověk patrně nechápe nadsázku a etalonem akční dokonalosti jsou pro něj patetické filmy typu Avengers apod..
Le Mans '66 (2019)
Myslím, že se zrodila kultovka. Minimálně, pro každého petrolheada povinná záležitost. Přestože film, jakožto médium, dodnes nepřekonal svůj audiovizuální rozměr, v tomto případě to neplatí, protože je zde nadměrně přítomna vůně opojného benzínu protkaná napříč celým filmem. Až romanticky ztvárněný vztah řidiče a jeho stroje je zde intenzivnější, než tah na šachovnicový prapor. Přes svou délku mi film utekl nečekaně rychle. Tohle je možná trochu troufalé, ale pokud bych měl vedle sebe postavit Le Mans '66 a slavný snímek La Mans se Stevem McQueenem, tak první jmenovaný je u mě jasný vítěz co do cinematického pojetí, tak i příběhové linky (ta mi u McQeena zcela chyběla). Bale exceluje!
Gentlemani (2019)
Takový ten oldschoolový gangsterský mls! Zkrátka Guy Ritchie, jakého mám rád! 8/10. Paradoxně nejvíce mě kupodivu nebavil McConaughey, ale Farrell!